Inventech Menu
Dutch

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

In november 2018 vroegen wij onze klanten naar hun mening over onze dienstverlening. Sinds de start van het onderzoek zijn 51 vragenlijsten ingevuld. Het onderzoek zal jaarlijks worden herhaald, zodat we onze diensten aan u kunnen verbeteren.

Er worden vragen gesteld over een aantal thema’s, zoals de bereikbaarheid, levertijden, nakomen van afspraken en deskundigheid van medewerkers.

Algemene beoordeling

Op de vraag hoe waarschijnlijk het is dat onze klanten ons zouden aanbevelen bij vrienden of collega’s scoren we gemiddeld een 7,7.

grafiek ktvo

42% geeft ons een 8 op deze schaal, 22% een 9 en 10% een 10. 88% is tevreden of zeer tevreden over onze dienstverlening in het algemeen.

Een greep uit de uitkomsten

87% van de respondenten is het er mee eens of zeer mee eens dat we een klantgerichte organisatie zijn.  De waardering voor ons aanbod analyse instrumenten en de passende oplossingen die wij bieden is hoog: 91% is hier tevreden of zeer tevreden over. 85% is ook tevreden of zeer tevreden over de deskundigheid van de product managers.

66% is het er zeer mee eens (score 5, op een schaal van 1 tot 5) dat wij helpen bij het boeken van een beter resultaat voor de organisatie. Dat is al bet een mooie score; wij streven er echter naar dat meer klanten ons een 5 score geven op dit onderdeel. Immers de inzet van (online) analyse instrumentatie kan van significante betekenis zijn bij het boeken van een beter resultaat voor organisaties in de maakindustrie. Naast een verbeterde productkwaliteit kunt u bijvoorbeeld denken aan het verkorten van de productiecyclus, faciliteren van continue verwerking, het verhogen van automatisering en controle, een verbetert materiaalverbruik (scrapreductie en voorkomen van rework), het mogelijk maken van real-time release, energiebesparing etc. 

De resultaten uit ons klanttevredenheidsonderzoek vertellen ons voorts dat we onze telefonische bereikbaarheid nog verder kunnen verbeteren. Het geeft ons handvatten om de service (onderhoud, reparatie en kallibratie) te optimaliseren en vertelt ons dat klanten graag pro-actiever op de hoogte wensen te worden gehouden van onder andere levertijden.

Bedankt voor uw feedback!

We willen alle klanten die hebben deelgenomen aan het onderzoek graag hartelijk danken voor de input. In november 2019 zullen wij het onderzoek herhalen, maar heeft u tussentijds tips of opmerkingen die ons kunnen helpen om u in de toekomst beter van dienst te zijn, dan hopen wij dat u dit aan ons kenbaar wilt maken. U kunt daarvoor gebruik maken van het contactformulier op de website of een mail sturen naar info@inventech.nl.

We verloten vijf bonnen t.w.v. 25 Euro onder de respondenten. Vijf van de 51 respondenten ontvangen de bon uiterlijk vrijdag 4 januari. Nogmaals dank voor uw respons.

Neem vandaag nog contact met ons op

Heeft u interesse in onze dienstverlening?

Neem contact op voor meer informatie, wij helpen u graag verder met uw applicatie